بیمار ارومیه با ادرار کف آلود شش سال از شر دیالیز شر موفقیت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از مردم فکر می کردند که بیمار ارومیه به پاسخ در دیالیز برای بقیه عمر خود و یا پیوند کلیه برای زندگی طولانی تر است. اما در واقع، بیمار ارومیه می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند. داستان زیر است که در مورد یک بیمار ارومیه که از ادرار کف آلود شش سال با کمک درمان سیستماتیک رنج می برد،، او خلاص شدن از شر دیالیز به تازگی.

Mayila. Wusiman، یک بیمار ارومیه زن از Sinkiang می آید. پس از دو ماه درمان در بیمارستان ما، او خلاص شدن از شر دیالیز کاملا. او یک معلم مدرسه ابتدایی قبل از به اینجا آمدند، او به دیالیز برای چند ماه putted و دکتر به او گفت که او را به پیوند و یا تکیه بر دیالیز برای بقیه زندگی خود را. اگرچه، او هرگز هیچ به سرنوشت و نگهداری به دنبال درمان جدید می گوید.

پس از او خبری که بالا هفت درمان اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی کردم، او تصمیم گرفت به را امتحان کنید. اما در همان زمان او در مورد اثر درمانی نگران است، چرا که او تا به دیالیز برای چند ماه بوده است. او نگران است که اگر درمان تاثیری در بیماری او چه باید او انجام دهد.

خوشبختانه، درمان کار است، و در حال حاضر او تا به دریافت دیالیز پس از دو ماه درمان در بیمارستان ما، خلاص شوید.سطح کراتینین کاهش یافته است به 200umol / L از 764.2umol / L و در حال حاضر او می تواند به مدرسه دوباره.

در حال حاضر سه ماه گذشت تا پس از او از بیمارستان مرخص ما، او به ما گفت که او تا سپاسگزار که او می تواند فرصتی برای زندگی زنده یک فرد عادی است. من هم بسیار خوشحالم که ما می تواند کمک به او را بهتر زندگی کنند. در صورت امکان، من امیدوارم که ما می توانید افراد بیشتری مانند او برای زندگی بهتر بدون دیالیز کمک کند.

اگر شما کسی که می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز یا نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی هستند، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/4055.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، بیمار ارومیه با ادرار کف آلود، از شر دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: